خبر خبر شهردار آمد برسر کار
نوشته شده توسط : علیرضا ودیعی
 

میرزا علی تقوی :تنها هدفم از پذیرفتن سمت شهرداری گناباد این ا ست که تجربیاتم را در توسعه و بهتر شدن زادگاهم به کار ببندم.

سعی و تلاش برای ایجاد در آمد های پایدار، سامان دهی طرح و توسعه شهری ،شفاف سازی و اصلاح ساختاری شهرداری از اولویت های کاری بنده می باشد

و اما شهردار جدید گناباد از چه سابقه ای بر خوردار است. علی تقوی فرزند مرحوم حاج غلامحسین تقوی در سال 1343هجری شمسی در روستای مند واقع در دو کیلومتری گناباد به دنیا آمد و بعد از اتمام تحصیلات متوسطه در دبیرستانهای گناباد، از دانشگاه آزاد زهدان در سال 1369 مدرک کارشناسی خود در رشته مدیریت دولتی اخذا کرد و به استخدام بنیاد مسکن درآمد و حدود شش سال مدیریت بانک ماشین آلات این بنیاد در خراسان رضوی را بر عهده داشت.

 وی با انتقال به وزارت مسکن و شهرسازی حدود 17 سال در شرکت عمران شهر جدید گلبهار مشغول به انجام خدمت بود ه است که در این مدت مدیریت املاک و قرار دادها و همچنین مدیریت خدمات شهر و امور شهری این شرکت را برعهده داشته است. لازم به ذکراست که مدیریت خدمات شهر و امور شهری هم تراز قائم مقام شرکت عمران شهر جدید گلبهار میباشد. دو سال مدیریت اجرایی تصفیه خانه استان گلستان و خراسان شمالی نیز در پرونده مدیریتی شهردار جدید گناباد وجود دارد. در کارنامه علمی و تخصصی میرزا علی تقوی یک دوره آموزشی سه ماهه (کارشناسی سازه های بتونی حوادث غیر مترقبه ) در کشور سوئد نیز دیده می شود.

 وی گفت : تنها هدفم از پذیرفتن سمت شهرداری گناباد این ا ست که تجربیاتم را در توسعه و بهتر شدن زادگاهم به کار ببندم. وی ادامه داد : بنده تقریبا در جریان تولد و رشد یک شهر(گلبهار) در صحنه های مدیریتی آن حضور داشته ام شهری که هم اکنون 25 هزار نفر جمعیت دارد و حدود 25هزار واحد مسکن مهر در آن ساخته شده است و انتظار می رود که در آینده نه چندان دور جمعیت آن به چهل هزار نفر برسد. وی در مورد اولیت های کاری خود در گناباد گفت : سعی و تلاش برای ایجاد در آمد های پایدار، سامان دهی طرح و توسعه شهری ،شفاف سازی و اصلاح ساختاری شهرداری از اولویت های کاری بنده می باشد.

تقوی گفت : سامان دهی امور شهر از عهده یک نفر خارج است و بنده دست تمام همشهریان و نخبگان را به یاری می طلبم، مردمان گناباد مردمانی هستند که حقیقتا شایسته و مستحق بر خور داری از شرایط بهتر شهری هستند.

 منبع:نامه گناباد  صادق ایزدی گنابادی

 

 





:: موضوعات مرتبط: اجتماعی-انتقادی -پیشنهادی , محلی-منطقه ای , ,
:: بازدید از این مطلب : 493
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 فروردين 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: